PR və Kommunikasiya Erası

PR və Kommunikasiya Erası

PR və kommunikasiya erasi. Dəyişikliklər zamanı necə qalib olmaq olar. Dünya daim dəyişir. Kommunikasiya sferası özünəməxsus elastikliyi ilə dəyişikliklər zamanı ilk olaraq yeniliklərə uyğunlaşmalıdır. Hansı dəyişikliklər artıq baş verib? Hansı sferalara təsir? Dəyiişikliklər zamanı necəhərəkət etməliyik?

Təlimin auditoriyası

-Rəhbərlər və şirkətlərin “sima”ları -Marketing direktor və İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə rəhbərlər -Mətbuat xidməti üzrə mütəxəssislər -KİV təmsilçiləri və reklam agentlərinin nümayəndələri -İş nüfuzunun müdafiə olunmasında iştirak edən korporativ hüquqşunaslar -Şirkətin obrazını yaradan və bunun üçün məsuliyyət daşıyan hər bir kəs.

İnteraktiv diskussiya, nəzəri hissə ilə yanaşı misallar və uğur hekayələrinin göstərilməsi(case studies).

Modul 1
Böhran zamanı idarəetmənin 10 qaydası
Modul 2
Korporativ Sosial Məsuliyyətə Strateji yanaşma: prioritetlərin seçilməsindən strategiyanın müəyyən olunmasınadək
Modul 3
Böhran zamanı nüfuzun qorunması
Modul 4
Media təlimlər