PR və kommunikasiya erası. Dəyişikliklər zamanı necə qalib olmaq olar. Dünya daim dəyişir. Kommunikasiya sferası özünəməxsus elastikliyi ilə dəyişikliklər zamanı ilk olaraq yeniliklərə uyğunlaşmalıdır. Hansı dəyişikliklər artıq baş verib? Hansı sferalara təsir edib? Dəyiişikliklər zamanı necə hərəkət etməliyik?
Rəhbərlər və şirkətlərin “sima”ları -marketinq direktorlar və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə rəhbərlər, -mətbuat xidməti üzrə mütəxəssislər, -KİV təmsilçiləri və reklam agentlərinin nümayəndələri, -iş nüfuzunun müdafiə olunmasında iştirak edən korporativ hüquqşünaslar, -şirkətin obrazını yaradan və bunun üçün məsuliyyət daşıyan hər bir kəs.
İnteraktiv diskussiya, nəzəri hissə ilə yanaşı misallar və uğur hekayələrinin göstərilməsi(case studies).