Müştəri Xidmətləri

Müasir dövrdə Müştəri Xidmətləri hər bir uğurlu şirkətin əsas sütunlarından biridir. Müştərilərlə rəftarın düzgün qurulması, müraciətlərin zamanında və düzgün emal olunması, müştəri məlumatlarının idarə olunması, loyallıq proqramlarının yaradılması, müştəri təcrübələrindən istifadə və s. olmadan istənilən sahədə rəqabət aparmaq və hədəflərə çatmaq mümkün deyil.

StudyLab olaraq korporativ müştərilərimizə Müştəri Xidmətləri sahəsində aşağıdakı xidmətlərimizi təqdim edirik:

  • Müştəri Xidmətləri üzrə ümumi konsultasiya
  • Əlaqə Mərkəzinin/Ön Ofisin sıfırdan yaradılması
  • Əlaqə Mərkəzinin / Ön Ofisin Auditi
  • Müştəri Xidmətləri üzrə Personalın işə cəlb olunması
  • Müştəri Xidmətləri üzrə sənədləşmənin təşkili
  • Daxili əlaqələr və məlumat paylaşımının idarə edilməsi
  • Mərkəzləşdirilmiş məlumat bazasının yaradılması
  • Bonus proqramlarının yaradılması və tətbiqi
service_img
Müştəri Xidmətləri