Emosional Marketinq

Emosional Marketinq

Satış və marketinqdə emosionallıq. Emosional Marketinqin əhatə dairəsi. Misallar.
 

Təlimin auditoriyası

İdarəçilər, menecerlər, iş adamları, satış və marketinq menecerləri

Təlim müxtəlif çeşidli interaktiv metodları özündə cəmləşdirən (rol oyunları, qrup çalışmaları, testlər, təlim çarxları, debatlar və s) intensiv təlim proqramından ibarətdir. Təlim zamanı iştirakçılar bu sahədəki real vəziyyəti təhlil edir, mövcud bacarıq və təcrübələrini nümayiş etdirir, yeni bilik və onların tətbiq üsullarını əldə edirlər.

Modul 1
Emosional intellekt haqqında məlumat
Modul 2
Emosiya - məhsulun təsviri – hərəkətə çağırış
Modul 3
Effektiv emosional marketinq nümunələri