İstehsalat, maliyyə, layihə idarə edilməsi, xidmət sferalarında və biznes proseslərin , xidmət keyfiyyətinin təminatında faydalanmalı olan proses təkmilləşdirilməsi metodologiyasının ətraflı izahı nəzərdə tutulub.
Maliyyə, Bank, Bank olmayan kredit təşkilatları, digər müştərilərə xidmət və məhsul təqdim edən bütün biznes fəaliyyətinin idarəçiləri, əsa və orta rəhbərlik heyəti, birbaşa rəhbər heyətləri
Təlim zamanı məhşur Altı Siqma metodologiyasının alətləri və yanaşması haqqında nəzəri, praktiki çalışmalar , real biznes məsələləri üzərindən nümunələr, interaktiv sual-cavab prosesi vasitəsilə, effektiv şəkildə təqdim ediləcəkdir. Təlimin son modulunda, iştirakçılar real xidmət sektorlarındakı məsələlər üzərindən olan nümunələr vasitəsilə, əldə etdikləri bilik və bacarıqları nə dərəcədə düzgün mənimsədiklərini öyrənəcək və lazımi düzəlişlərlə əldə etdikləri məlumatı möhkəmlədirmiş olacaqlar.